Sa kohë mund ta marr kartën pas dorëzimit të aplikacionit?
Ju mund të merrni kartat e debitit brenda 5 deri në 7 ditë pune dhe kartat e kreditit brenda 10 ditëve të punës nga paraqitja e aplikimit. Nëse ju nevojiten kartat në një periudhë më të shkurtër kohore, mund të kërkoni lëshimin e menjëhershëm të tyre (shërbim për të cilin tarifohet komision sipas tarifës së bankës), për kërkesat e paraqitura deri në orën 10:00, kartat mund t'i merrni njësoj. ditën në selinë e UNI Bank ose ditën tjetër të punës në të gjitha degët e tjera.
Si mund ta kontrolloj statusin e kartës sime?
Ju mund të kontrolloni statusin e kartave tuaja të debitit dhe kreditit:
  • pa pagesë përmes bankingut tuaj elektronik/mobil;
  • në ATM-të e UNI Bank (me 1 çek falas në muaj për kartat e debitit);
  • në ATM të bankave të tjera që ofrojnë këtë shërbim;
  • me regjistrim nëwww.cpay.com.mk (falas për kartat e debitit dhe kreditit).
  • Udhëzime për kontrollimin e bilancit nëpërmjet cPay (për kartat e debitit dhe kreditit)
Si mund të marr informacion për transaksionet e kryera?
Me përditësimin e të dhënave për adresën tuaj të e-mail-it, mund të regjistroheni për të përdorur shërbimin falas “Njoftimet me email për transaksione me karta pagese”, ku merrni njoftime pas përfundimit të të gjitha transaksioneve të bëra me kartat tuaja gjatë blerjeve dhe tërheqjes së parave të gatshme. . , brenda dhe jashtë vendit.
Ju mund të merrni një regjistrim të detajuar të hyrjeve dhe daljeve në të gjitha bazat e llogarisë suaj të pagesave me një deklaratë nga llogaria e pagesës në degën më të afërt të UNI Bank, ose me e-mail nëse aplikoni për këtë shërbim, gjithashtu në dega më e afërt e UNI Bank, ku do të merrni deklaratën me çdo ndryshim në gjendjen e llogarisë.
Cila është pagesa minimale mujore për kartën e kreditit dhe a mund të ndryshohet?
Pagesa minimale mujore është obligim që SHFRYTËZuesi i KARTELËS është i obliguar ta paguajë çdo muaj në datën e skadimit të së njëjtës dhe paraqet një përqindje të shumës së kredisë rrotulluese të shfrytëzuar, por jo më pak se 300 denarë nëse pagesa minimale mujore është më e vogël se 300. denarë, 100 % (njëqind për qind) të shumës së tarifave dhe komisioneve të llogaritura që rezultojnë nga transaksionet e kryera dhe/ose nga kontrata dhe 100% (njëqind për qind) nga shumën e gjobës dhe kamatës kontraktuale të llogaritur dhe këstit. nëse klienti ka përdorur fonde nëpërmjet programit të pagesës me këste.
Shuma minimale e pagesës mund të jetë nga 3% deri në 100% të shumës së principalit, sipas nevojave tuaja. Për ta ndryshuar atë, duhet të dorëzoni një formular përkatës në degën më të afërt të UNI Bank.
A mund të paguaj më shumë se borxhi minimal i kartës së kreditit?
Mund të paguhet një shumë më e madhe se borxhi minimal për shlyerje, pra ju mund të shlyeni të gjithë ose një pjesë të borxhit, për të cilin duhet të nënshkruani një Autorizim për shlyerje të parakohshme në degën më të afërt të UNI Bank.
Çfarë duhet të bëj për të marrë deklaratat mujore me email?
Nëse dëshironi të merrni deklaratat tuaja mujore me e-mail, duhet të plotësoni një formular aplikimi për përditësimin e të dhënave personale në çdo degë të UNI Bank.
Si mund ta rris limitin e kartës time të kreditit?
Për të rritur limitin, duhet të paraqisni një kërkesë për rritjen e limitit të kartës së kreditit në degën më të afërt të UNI Bank.
Krahas kerkeses duhet bashkangjitur nje certifikate punesimi te rregullt, dy ndalime administrative te vertetuara dhe nje çertifikate page per 6 muajt e fundit dhe nese jeni i punesuar ne nje kompani private, gjithashtu edhe nje M1. Formulari /M2 dhe rikapitullimet nga kompania për 6 muajt e fundit.
Kam humbur kartën time. Cfare duhet te bej?
Duhet MENJËHERË. për të bllokuar kartën tuaj në degën më të afërt të UNI Bank, ose në numrin e telefonit 02 3286 155 nga ora 08:00-16:00 – gjatë orarit të punës së bankës, ose në call center 24/7 në numrin e telefonit 02 3293 888
E bllokova kartën (karta e humbur/vjedhur). Çfarë duhet të bëj për të marrë një kartë të re?
Brenda 30 ditëve pas bllokimit të kartës, vizitoni çdo degë të UNI Bank me një dokument identifikimi personal dhe plotësoni një Kërkesë për Rilëshim Karte. Kartën e re do të mund ta merrni brenda 5 deri në 7 ditë pune, në degën ku keni dorëzuar kërkesën ose në një filial tjetër, nëse e keni treguar të njëjtën gjë në formular.
Kam futur kodin PIN të gabuar 3 ose më shumë herë, si ta zhbllokoj kartën?
Ju mund të zhbllokoni kartën në çdo degë të UNI Bank me një dokument identifikimi personal ose nëse e dini fjalëkalimin tuaj të identifikimit, mund të telefononi në numrin e telefonit 02 3286 155 çdo ditë pune nga ora 8:00 deri në 16:00. – gjatë orarit të punës së bankës, ose në call center 24/7 në numrin e telefonit 02 3293 888
Kam harruar kodin PIN të kartës sime, si mund të marr një kod të ri PIN?
Në rastin e një kodi PIN të harruar, është e nevojshme të plotësoni një kërkesë për rilëshim PIN në çdo degë të UNI Bank me një dokument identifikimi personal. Mund ta merrni kodin PIN të rilëshuar brenda 5 ditëve pune, në zyrën e degës ku keni dorëzuar kërkesën ose në një degë tjetër, nëse e keni treguar të njëjtën gjë në formular.
A mund ta ndryshoj kodin PIN në kartën time?
Kodin PIN mund ta ndryshoni në ATM-të e UNI Bank. Kodi juaj i ri PIN mund të jetë kombinimi juaj me 4 shifra (të cilat janë të lehta për t'u mbajtur mend).
Përmes këtij shërbimi në ATM-të e UNI Bank mund të keni një kod PIN për të gjitha kartat e lëshuara nga UNI Bank.
Me cilën kartë mund të paguaj online?
Kartën e debitit mund ta përdorni për blerje online në të gjitha faqet e internetit ku pranohet dhe tregohet logoja e duhur.
A kam nevojë për CVC/CVV2 kur paguaj online?
Mund të lexoni kodin CVV2/CVC (në varësi të markës së kartës; CVV2 – për kartat e markës Visa, CVC - për MasterCard) në anën e pasme të kartës së debitit Visa Electron, si dhe në të gjitha kartat e kreditit. Nëse ka më shumë numra në anën e pasme të kartës, kodi CVV2/CVC u referohet tre numrave të fundit.
Cilat karta mund të përdor jashtë vendit?
Ju gjithashtu mund të përdorni të gjitha kartat e lëshuara nga UNI Bank (debiti dhe krediti) (për blerje dhe tërheqje cash) jashtë vendit. Transaksionet e bëra në valutë regjistrohen në denarë. Për tërheqjen e parave të gatshme nga një bankomat jashtë vendit, tarifohet një komision në përputhje me tarifën e UNI Bank, ndërsa për blerjet me kartat jashtë vendit nuk paguhet komision.
Deri kur është e vlefshme karta ime?
Ju mund ta përdorni kartën deri në fund të muajit të përcaktuar si periudhë e vlefshmërisë së kartës, e cila shkruhet në vetë kartën. Për shembull: nëse në kartelë është printuar 03/16, do të thotë se mund ta përdorni deri në fund të marsit 2016, pra deri më 31.03.2016.
Karta ime skadon këtë muaj. Çfarë duhet të bëj për të marrë një kartë të re?
Rilëshimi i kartave për shkak të skadimit të afatit bëhet automatikisht dhe nuk keni nevojë të bëni kërkesë shtesë për të njëjtën. Kartat tuaja do të rilëshohen pas çdo skadimi, përveç nëse e anuloni kartën tuaj 45 ditë përpara datës së skadimit. Për të anuluar kartën, duhet të paraqisni një kërkesë me shkrim në bankë.
A mund ta marr kartën e rilëshuar me një periudhë të re vlefshmërie në një degë tjetër, ndryshe nga dega ku kam aplikuar për kartën e parë?
Karta e rilëshuar për shkak të skadimit të afatit dërgohet në degën ku është lëshuar fillimisht. Për çdo transferim të kartave në një filial të ndryshëm nga dega që ka lëshuar kartat, llogaritet dhe ngarkohet një komision në përputhje me tarifën e UNI Bank për kartat e kreditit dhe debitit.
Nëse e njoftoni Bankën me shkrim të paktën 45 ditë përpara datës së skadimit të kartave tuaja, se dëshironi që kartat e rilëshuara të mbërrijnë në një degë tjetër, nuk llogaritet komision. Për të gjitha rastet e tjera, pasi kartat janë dorëzuar tashmë në degën përkatëse, komisionet aplikohen sipas tarifës së UNI Bank.
Më duhet të përdor më shumë fonde në ditë sesa kufijtë e caktuar ditorë me kartën time të debitit. Si mund të bëj një ndryshim?
Për të ndryshuar kufijtë ditorë të kartës suaj të debitit, duhet të vizitoni degën më të afërt të UNI Bank me një dokument identifikimi personal dhe të plotësoni dhe nënshkruani Kërkesën për Ndryshimin e Kufijve Ditore për Punë me Debit. Kartat.
Duke pasur parasysh se nuk jam në R. Maqedoni, a mund të më marrë kartat e mia një person tjetër?
Marrja e kartave mund të bëhet ekskluzivisht personalisht me një dokument identifikimi personal, ose një person që ka një autorizim të noterizuar për të marrë kartat në emrin tuaj.
Si mund ta mbroj veten nga keqpërdorimi i kartës sime?
Për t'u mbrojtur nga abuzimet e mundshme, lexoni me kujdes rekomandimet për siguri më të madhe të kartave, respektoni këshillat për përdorimin e sigurt të kartave dhe përdorni ato Për t'u mbrojtur nga abuzimet e mundshme, lexojini me kujdes
Kam harruar kartën time në ATM, çfarë duhet të bëj?
Nëse, gjatë kryerjes së një transaksioni në një ATM, harroni të merrni kartën brenda 30 sekondave, ATM-ja e tërheq kartën.
Ju mund të merrni informacion nëse karta juaj është mbajtur në një bankomat duke telefonuar në numrin 02 3286 155 çdo ditë pune nga ora 08:00 deri në orën 16:00. – gjatë orarit të punës së bankës, ose në qendrën e shërbimit 24/7 në numrin e telefonit 02 3293 888
Nëse personat e autorizuar konfirmojnë se karta nuk është në ATM, rekomandimi ynë është të bllokoni menjëherë kartën, gjë që do të parandalonte abuzimin e saj.
Ku mund ta tërheq kartën që më është mbajtur në ATM?
Mund të merrni informacione se ku të merrni kartën tuaj të mbajtur në një ATM duke telefonuar +389 2 3286 155 (gjatë bankës orë pune). Dega ku duhet të merrni kartën varet nga vendndodhja e ATM-së.
Vendndodhjet